piątek, kwietnia 11

the smaller the cuter:-)

Jest słoneczko!!!
I dobrze i źle. Dobrze, bo nastrój się poprawił. Źle, bo nie ma wymówki i trzeba się brać za mycie okien.
Chciałabym już mieć wszystko posprzątane i zająć się tym co najmilsze, czyli dekoracją domu. Niestety jeszcze mnóstwo roboty prze de mną.

Ale dekorowanie mam już zaplanowane, więc jak nadejdzie ten dzień to z wielką przyjemnością zabiorę się do pracy. Oto moja kolejna wielkanocna inspiracja.










Małe wazoniki od Madam Stoltz dostępne w redecor.pl.tutaj
Lecę myć okna póki pozwala na to pogoda. Do następnego razu:-)
Gosia


11 komentarzy:

  1. Ten wieszak, ta chustka i wazonki z kwiatami to bardzo udane zdjęcie. Piękne, bardzo mi się podoba !!!!!! pozdrawiam , ja jestem w lesie ze sprzątaniem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jesteś dobrze zorganizowana, na pewno dasz radę:-)

      Usuń
  2. Urocze flakoniki! Idealnie nadają się do takich wiszących dekoracji :)
    Ach i moje okna mnie wzywają do mycia ale nie chce mi się jakoś,przez tą zimna aurę na dworze ;[
    Miłego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. okna w salonie i kuchni umyte, uffff:-)

      Usuń
  3. Śliczne, proste, nie męczące, urocze...właśnie czegoś takiego potrzebowałabym u siebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to zapraszam serdecznie na zakupy:-)

      Usuń
  4. Pięknie i pomysłowo, a całość taka subtelna, zwiewna i elegancka....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki, miłego weekendu zyczę.

      Usuń
  5. Cudowna inspiracja! Gdybym nie miala kotów, to pewnie rozważyłabym taka aranżację! Nie mniej jednak czuje die natchniona na tyle, ze mam ochote na wieeeelkie zmiany w moim maleńkim przedpokoju :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Z serduszkami wszystko uwielbiam :)
    A oknach mi przypomniałaś właśnie, wrrrrrrrr

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna ta dekoracja z szalikiem i wazonikami! Prosta i elegancka! Świetne zdjęcie..Miłej niedzieli...

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...