piątek, kwietnia 11

the smaller the cuter:-)

Jest słoneczko!!!
I dobrze i źle. Dobrze, bo nastrój się poprawił. Źle, bo nie ma wymówki i trzeba się brać za mycie okien.
Chciałabym już mieć wszystko posprzątane i zająć się tym co najmilsze, czyli dekoracją domu. Niestety jeszcze mnóstwo roboty prze de mną.

Ale dekorowanie mam już zaplanowane, więc jak nadejdzie ten dzień to z wielką przyjemnością zabiorę się do pracy. Oto moja kolejna wielkanocna inspiracja.










Małe wazoniki od Madam Stoltz dostępne w redecor.pl.tutaj
Lecę myć okna póki pozwala na to pogoda. Do następnego razu:-)
Gosia


11 komentarzy:

  1. Ten wieszak, ta chustka i wazonki z kwiatami to bardzo udane zdjęcie. Piękne, bardzo mi się podoba !!!!!! pozdrawiam , ja jestem w lesie ze sprzątaniem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jesteś dobrze zorganizowana, na pewno dasz radę:-)

      Usuń
  2. Urocze flakoniki! Idealnie nadają się do takich wiszących dekoracji :)
    Ach i moje okna mnie wzywają do mycia ale nie chce mi się jakoś,przez tą zimna aurę na dworze ;[
    Miłego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. okna w salonie i kuchni umyte, uffff:-)

      Usuń
  3. Śliczne, proste, nie męczące, urocze...właśnie czegoś takiego potrzebowałabym u siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie i pomysłowo, a całość taka subtelna, zwiewna i elegancka....

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowna inspiracja! Gdybym nie miala kotów, to pewnie rozważyłabym taka aranżację! Nie mniej jednak czuje die natchniona na tyle, ze mam ochote na wieeeelkie zmiany w moim maleńkim przedpokoju :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Z serduszkami wszystko uwielbiam :)
    A oknach mi przypomniałaś właśnie, wrrrrrrrr

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna ta dekoracja z szalikiem i wazonikami! Prosta i elegancka! Świetne zdjęcie..Miłej niedzieli...

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...