poniedziałek, czerwca 29

Wakacje!! Niech żyją wakacje!!!

Witajcie.
Bardzo dawno mnie tu nie było, ale koniec roku szkolnego to dla mnie pracowity okres. Mnóstwo spotkań i papierkowej roboty w domu. Ale to już za mną. Dzisiaj ostanie sprawy zostały załatwione i mogę powiedzieć, ze wakacje uważam za rozpoczęte:-)
Wreszcie, bez pośpiechu i wyrzutów sumienia, mogę w pełni poświecić się temu, co sprawia mi ogromną radość, czyli działce. Remont w domu trwa, ale na zewnątrz jest już coraz piękniej. Co chwila dosadzam nowe kwiaty. Drzewa są już pełne owoców, w szklarni zielenią się warzywka i jest cała masa winogron.Wszystko jest dla mnie nowe i zbieram doświadczenie ucząc się na własnych błędach i dopytując sąsiadów:-)
Dzięki życzliwym koleżankom na Instagramie poznaję nazwy roślin i doczytuje o nich w necie. Poprzedni właściciele włożyli dużo pracy i wykazali się dużą kreatywnością podczas nasadzeń. Bardzo mi się podoba połączenie roślin, zmiany jakie przechodzą w wyglądzie. Pomyśleli o sezonowości roślin i odpowiednim ich połączeniu. 
Wszystko o czym wspomniałam pokażą Wam zdjęcia. Zapraszam więc na pokaz:-)











Jakość zdjęć nie jest może najlepsza, ale uwierzcie mi , ja czuję się tam jak w raju:-)
Życzę cudownych wakacji i słońca dla tych, którzy właśnie mają urlop.
Pozdrawiam Gosia

1 komentarz:

  1. Ja to czasami aż jestem zła że ogród pochłania każdą moją wolną chwilę ale odpoczynek w nim po pieleniu, sadzeniu , przycinaniu jest bezcenny. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...