niedziela, lipca 26

Moje sposoby na niepogodę nad morzem

Witam Was serdecznie.
Tym razem piszę  do Was z naszego bałtyckiego wybrzeża. Zgodnie z planem mam tu spędzić  dwa tygodnie.Czy dam radę???
Póki  co brak  najważniejszego czynnika wpływającego na udany urlop-pogody. Nie mam nic przeciwko spacerom wzdłuż  brzegu morza, nie muszę  mieć  upału,ale niech nie pada!!!!
Niestety tak  to już  jest w naszym klimacie, rzadko kiedy udaje się  trafić  w pogodę  podczas całego  urlopu.
Jeśli  nie jest się  fanem spędzania czasu w knajpach to koniecznie trzeba sobie wykoncypować zajęcia, które  uratują nasze samopoczucie.
Ja mam kilka opcji☺
Numer  1 to aktywność  fizyczna,głównie  bieganie.Zaczynam od wyszukania  sobie trasy, która nie będzie  do odtworzenia w Łodzi.W Kątach  Rybackich mam raj.Miejscowość  leży  pomiędzy  morzem  a Zalewem Wiślanym a wymienione zbiorniki wodne oddziela  przepiękny  pas zieleni Park Narodowy Mierzeja Wiślana.Namierzylam trasę, która  od samego rana wywołuje uśmiech na mej twarzy i motywuje do aktywności  mimo braku słońca.Same zobaczcie  jak jest uroczo.



Nie ma nic lepszego niż  otworzyć oczy , umyć zęby, wypić szklankę wody z cytryną, założyć  dres,załączyć  endomondo i w drogę.
Kolejną rzeczą,  która  może  zrekompensować  mi brak wakacyjnej aury jest robienie zdjęć. Znajduję wiele przyjemności  w wyszukuwaniu ciekawych miejsc i rzeczy, które  polubi mój aparat.
Czasami zaczepię na czymś oko i nie ruszę  się  z miejsca dopóki nie zrobię  zdjęcia, które mnie zadowoli. A poniżej  kilka zdjęć  z dzisiejszej wycieczki.

No i ostatnia  deska ratunku, ale moja  ulubiona-dobra  książka. Bez tego  nie wyobrażam  sobie wakacji. Już  w czerwcu wybieram sobie lektury, aby  nie rozczarować  się i mieć  pewną przyjemność.
To tyle na dzisiaj.To mój  pierwszy post pisany na smartfonie😊
Mam sposoby na niepogodę, ale proszę  niech  jutro zaswieci słońce z🌞

22 komentarze:

  1. Świetne zdjęcia, pomost number one, o tak , niech jutro już zaświeci słońce, wypoczywaj, biegaj, rób zdjęcia czytaj i wygrzewaj się na słoneczku , pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko jest. ..poza tym sloneczkiem ☺

      Usuń
  2. Anonimowy11:43 PM

    Fantastycznie!Miejsce przecudne,polecam wycieczkę do Krynicy Morskiej,bez względu na pogodę,jednak życzę pięknego słońca i ciepłych dni.Małgorzata

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzisiaj Gdańsk, ale Krynicę też mam w planach

      Usuń
  3. W Gdańsku to samo. Pogoda deszczowa i pochmurno. A miał to być idealny urlop nad Bałtykiem:-) fotografia i książka umilaja czas :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dziś jadę do Gdańska. Pozdrawiam

      Usuń
  4. Moja metoda to krzyżówki jolki ;-) Cudne kadry!

    OdpowiedzUsuń
  5. ja jade w drugiej polowie sierpnia nad nasze morze, moze wtedy bedzie cieplo ?
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Życzę pogody I miłych wrażeń

      Usuń
  6. Świetne zdjęcia! Zwłaszcza te z konarem na plaży.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takich ujęć można robić setki...pięknie tu.

      Usuń
  7. Piękne zdjecia. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję I pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  8. Anonimowy3:00 PM

    świetny wpis, tak trzymaj :) ja biegając się po plazy przygotowywałam sie do PKO półmaraton szczecin. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo.moje gratulacje życzę powodzenia

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  9. Trzymam kciuki za słoneczko,udanego wypoczynku:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam Twój optymizm i pomysłowość! Zawsze na plusie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A cóż innego mi pozostaje Gosiu

      Usuń
  11. Małgoniu, wiedziałam, klasyka, toż my mamy kolejne wspólne pasje. Kocham wszystkie trzy opcje. I pytam, dlaczego Ciebie nie ma wśród moich znajomych na endomondo? hihihi Piękne fotki !!!!!!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...