sobota, września 14

Dzika róża i wrzos

Z opisanego wcześniej spaceru przywiozłam gałązki dzikiej róży, które kojarzą mi się z jesienią. Te pomarańczowe lub czerwone owoce są w typowych jesiennych barwach. Świetnie komponują sie z jarzębiną i tymi roślinkami po lewo ( niestety nie wiem jak się nazywa ten krzak z kolorowymi owocami, ale pewnie dowiem się od Was, jak w przypadku mojej roślinki z sypialni_;-)))


 Dziką rże umieściłam w wiklinowym koszyczku i zdobią ścianę koło sofy.

 Świeca włożona do starego słoja, otoczona żołędziami. Wokół słoika sznurek na którym zawisły małe gałązki z jarzębiną.
 Podobają mi się te barwy jesieni...
A w sypialni goszczą wrzosy...oczywiście białe:-)
 Te piękne zdjęcia, to tylko część inspiracji, którą Wam podarujemy po zrobieniu  zakupów w naszym sklepie redecor.pl  ,szczegóły TU

12 komentarzy:

  1. Cudne dekoracje wyczrowałaś. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Owoce dzikiej róży to są akurat te co uwielbiam najbardziej w jesieni... Krzaki stoją najczęściej gołe, bez liści, ale zato opsypane tymi czerwonymi klejnotami...
    Wybieram się do lasu po jakąś większą porcję ładnych okazów, ale niestety nadal pada... :(
    Pozdrowionka..........

    OdpowiedzUsuń
  3. Oh dzika róża uwielbiam.... kojarzy mi się z moimi jesiennym spacerami z moim ś.p. pieskiem...

    OdpowiedzUsuń
  4. Rzeczywiście, kolory jesieni są bardzo urokliwe;-)
    A ta roślinka z owockami (z lewej strony) to kalina koralowa.
    Pozdrawiam i udanego weekendu życzę.

    OdpowiedzUsuń
  5. pieknie:) lubie jesienne wieczory

    OdpowiedzUsuń
  6. Zazdroszczę, u mnie nic by nie przetrwało ze względu na kota...

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam jesień za wiele..., a zwłaszcza za dziką różę, wrzos i jarzębinę. Coś pięknego i jedynego w swoim rodzaju. Pięknie zaaranżowałaś Małgosiu te dary natury :-) Buziaki pozdrawiaki :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale cudownie to wszystko zorganizowałaś! A dzika róża w tym koszyczku wygląda wprost bajecznie! U mnie też już i jarzębina,i żołędzie,liście i miechunka się suszą :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy9:42 PM

    Wszystko,super wygląda.Słoik,świeca i jarzebina,super:))

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak jesiennie Gosiu...pięknie!!!
    ja jednak nie wpuszczam jeszcze jesieni...;)bronię się...;)
    Lato...pragnę go jeszcze.....
    Pozdrawiam serdecznie...
    A rzeczy piękne w sklepiku...
    Próbuję wrócić do tej przestrzeni po przerwie...
    ale ciągle coś mi przeszkadza...:(

    OdpowiedzUsuń
  11. Naturalne dodatki zawsze prezentują się wykwintnie i pięknie.Pomysł z przyodzianiem słoika w jarzębinę super!
    Ściskam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudne dekoracje,uśmiejesz się ale u mnie też tylko białe wrzosy w kuchni.Mam do nich słabość:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...