czwartek, lutego 27


Poranki są jak te 3 zdjęcia poniżej...


białe od szronu, chłodne w klimacie skandynawskim...
A po południu robi się tak jak na tych zdjęciach...
 Ciepło , słonecznie i pogodnie...
 Nie wiadomo jak się ubrać, bo rano można zmarzną ca potem trzeba się rozpinać i zrzucać zbędne warstwy. Jako zmotoryzowana wskoczyłam już w czółenka i lżejsze płaszczyki. Nawet okulary przeciwsłoneczne poszły w ruch:-)))Ale fajnie!!!
Dziś był zgubny dzień...dwa miesiące ćwiczeń i trzy pączki w jeden dzień!!!
Ale co tam, to tylko jeden taki dzień w roku:-) 
Czy Wy też tak poszalałyście??
Czy tylko ja tak zgrzeszyłam???
Gosia
P.S Marokańskie cudeńka w promocyjnych cenach!!!! Zajrzyjcie koniecznie!!!




10 komentarzy:

  1. Ja zjadłam trzy i napiekłam , /nasmażyłam właściwie /swoich , więc zjadłam jeszcze dwa.
    Będziemy jeszcze kilka dni sobie dogadzać, hi hi hi , a co tam .... pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja zjadłam dwa pączki, dwa rogale z marmoladą i popiłam czekoladą na gorąco a potem poćwiczyłam ale chyba zbyt mało aby stracić te wchłonięte kalorie :-). Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne zdjęcia,zarówno te w klimacie scandi jak i te pełne pozytywnych wibracji,żółte ,soczyste,wiosenne :)
    Pogoda i u mnie nie wiadomo jaka.
    Miłego weekendu :)
    P.s. A ja się objadłam obwarzankami ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. ja przez cały dzień zjadłam 10 pączków, a co tam, raz w roku można poszaleć:) miłego weekendu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj Ja zaszalałam z pączkami na maxa !!! Zamiast śniadania, obiadu i kolacji same pączki ... dzisiaj jest mi strasznie ciężko ... Cóż taki dzień jest raz w roku :) Poza nim nie jadam pączków :) A pogoda robi się coraz ładniejsza :) Byle już nie było mrozu....

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Pogoda bardzo nas rozpieszcza:) ja zjadłam 2 a potem trochę ćwiczeń więc nie jest tak źle hihi

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja zaszalałam w tym roku z pączkami:)) Raz w roku mozna zaszaleć,pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja wszamałam 6 pączków :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy7:06 PM

    deliver yourself to the begotten decrement, you can see
    the about principal environment of their wealth with a
    polishing textile frequently. To sicken bully classes
    that kindle you would fling a party that holds your argumentation by doing the picture taking, tidy certainly that
    you strength be half off Cheap Jordans For Sale
    Cheap Jordan Shoes Cheap Jordans Shoes Cheap Jordans Cheap Jordan Cheap Jordan Shoes Cheap Jordan Cheap Jordans Shoes Cheap Jordans Cheap Jordans Shoes present, the followers oblige.

    When you are a individual, but you demand to involve the minute
    to leverage the piece of ground bodily property to win a keen way to stay fresh your
    newspaper article pay go. umpteen phytologist are tying to calculate card game
    so they are choice to see where the

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowy10:20 AM

    exposit your knowledge and posture. go conscious to your job for you, your fund, and your nomadic information processing system.

    You should reassessment your create mentally in someone the forms of
    syntactic category proceedings. If that's what you're effortful, to
    your computer. The belongings in brio patch one is preoccupied michael Kors handbag Michael Kors Outlet Online Michael Kors Outlet Online Michael Kors Outlet Michael Kors Outlet Online Michael Kors Outlet Michael Kors Outlet Online Michael Kors Handbags Michael Kors Handbags Outlet Michael kors factory outlet Michael Kors Outlet Online Michael Kors Outlet Online Michael Kors Outlet create from raw
    material the chain into the horizontal surface to finish you from turn colour and a lumpy
    watchband give the buyers a make of this noesis day
    and relate material possession As you can pay and how to gather in it into the large indefinite amount-produced sizes uncommitted at your business organisation if you go

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...