wtorek, lutego 3

westwing i moje zakupy

Dzień po dniu firma WESTWING kusi nas designerskimi przedmiotami w atrakcyjnych cenach. Dodatkowym atutem jest umieszczenie konkretnych przedmiotów w konkretnym stylu. Autorzy kampanii proponują nam zestawy akcesoriów, które pasują do ściśle określonych wnętrz.

Pierwszą rzeczą, która mi wpadła w oczy to  poduszka firmy Hubsch. Idealnie wpasowała się w styl skandynawski, który panuje w mojej sypialni. Jest bardzo porządnie wykonana, można wyprać poszewkę a piękny splot jest dużym atutem tego przedmiotu.

Kolejna rzecz to śliczne kieliszki. Tym razem postawiłam na praktyczność i zakupiłam to co mi potrzebne. Wysłużone kieliszki z Ikei poszły w odstawkę a teraz raczymy się winkiem z pięknego szkła. Niestety nie widać na zdjęciu ciekawych wzorów, które zdobią kieliszki, ale musicie uwierzyć mi na słowo, że dodają one uroku i bardziej wyraziste są na tle czerwonego wina.
Skusiłam się również na obrus. Gruba tkanina, ciekawy wzór i skandynawskie kolory oraz atrakcyjna cena przesądziły o zakupie. Teraz stół wygląda elegancko i bardziej pasuje do białych ścian.


Przymierzam się do kolejnych zakupów, a tym z Was, które jeszcze nie dokonały rejestracji polecam i życzę udanych  "łowów".
Pozdrawiam serdecznie. Gosia

7 komentarzy:

  1. Doskonale cie rozumiem... Nie ma dnia bym nie znalazła tam czegoś dla siebie...

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj to prawda, że na WW można przepaść bez wieści:) piękne kieliszki upolowałaś!

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne są te kieliszki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj kuszą te wszystkie piękne rzeczy, kuszą... Pozdrawiam Gosiu!

    OdpowiedzUsuń
  5. Widac że bardzo udane zakupy :)

    Pozdrawiam i zapraszam: www.homemade-stories.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy5:24 PM

    Śliczne kieliszki,lubię szkło:))

    OdpowiedzUsuń
  7. piękne kieliszki z huty szkła Krosno, tez je kiedyś miałam :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...