niedziela, marca 23

easter inspirations, part 1

Za miesiąc Wielkanoc.
Zanim weźmiemy się za gotowanie i sprzątanie, warto wcześniej zaplanować kilka rzeczy, jak na przykład udekorowanie mieszkania. Nie wiem, czy się ze mną zgodzicie, ale mi, właśnie ta czynność sprawia największą przyjemność. Mając jeszcze wolny czas i głowę, można spokojnie pomyśleć nad kolorystyką i stylem naszych dekoracji, dokupić potrzebne rzeczy i z gotową koncepcją czekać na porządek w domu.
Oto moje pomysły na dekoracje. Sporo fotek, więc proszę o cierpliwość:-)
Wszystkie inspiracje zrobiłam wykorzystując szklane pudełka od Madam Stoltz i to co zgromadziłam dekorując rok rocznie wielkanocny stół.
Wersja nr 1


Wersja nr 2

Wersja nr 3


Wersja nr 4


 
 
Komplet pudełek znajdziecie tu
Za parę dni kolejne pomysły a tymczasem idę pod kocyk i wracam do lektury. Pogoda nie sprzyja dziś spacerom, ale na szczęście wczoraj kilka godzin spędziliśmy na rowerach i naładowaliśmy nasze akumulatory.
Miłego popołudnia Dziewczyny!!!

25 komentarzy:

  1. Super pomysł na dekorację, wykorzystując szklane puzereczka.
    Miłej niedzielki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki bardzo za miłę słowa i odwiedziny.

      Usuń
  2. Bardzo fajne pomysły! Idealne dekoracje wielkanocne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. kochana, wrzucaj jak najwięcej takich inspiracji świątecznych :) jak dla mnie to czas idealny, żeby wszystko sobie przemyśleć i zaplanować :) później na takie rzeczy czasu już nie ma, więc teraz jest właśnie w sam raz :)
    udanego kocykowania :)
    Magda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie dlatego wystartowałam z tematem wielkanocnym już teraz, jak to zaplanujemy to jedno zadania będzie odklikane;-)

      Usuń
  4. A ja dalej nie wiem jakie będę miała w tym roku dekoracje! :/

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy6:30 PM

    Wszystkie 4 bardzo fajne,lubie ten czas świąt:)

    OdpowiedzUsuń
  6. no właśnie, cała czwórka mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy nie przykładałam uwagi do wielkanocnych dekoracji, ale Twoje zdjęcia bardzo do tego zachęcają :) Muszę się poprawić w tej kwestii ;)
    Pozdrawiam ciepło,
    Ola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a więc zachęcam i czekam na efekty:-)

      Usuń
  8. Hi Dear,
    ohh so beautiful. Love all things but most the idea with the candles in the eggs!!!
    Thank you for sharing
    Elisabeth

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne pomysły.Pudełeczek nie mam ale zainspirowałaś mnie tymi zdjęciam. Dziękuję i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. można się inspirować i zmieniać co tylko się chce:-)

      Usuń
  10. Mój faworyt - piórka - śliczności:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. lekkość i świeżość...to cechy tej inspiracji

      Usuń
  11. zdecydowanie wersja numer 2 :-)
    pozdrawiam wiosennie ;*

    OdpowiedzUsuń
  12. niesamowite są te szklane pudełka i piękne dekoracje z nimi stworzyłaś,ta z piórkami to moja faworytka :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...