czwartek, marca 20

wiosna:-)))

 Już jest !!!
 Od dziś astronomiczna , od jutra kalendarzowa. a co najważniejsze w powietrzu ją czuć i widać. Jutro jest również Dzień Wagarowicza, więc tradycyjnie nie ma lekcji i idziemy do kina na " Kamienie na szaniec". Ciekawa jestem moich wrażeń, bo wiele słyszałam i czytałam o tym filmie. Pamiętam również wiele szczegółów z książki, wiec ciekawie będzie poczynić jakieś porównania.
Ale miało być o wiośnie...
Ponieważ jeszcze do wczoraj lało i wiało, niewiele mam aktualnych zdjęć , które w pełni obrazują wiosnę. Dlatego pozwólcie, że posłużę się fotkami z zeszłego roku.
 A więc kwiatowo. pastelowo i kolorowo:-))










 Buziaki i dużo słonka. Gosia

15 komentarzy:

  1. Wszędzie już Wiosna! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy5:32 PM

    Kwiaty,pastele...idzie wiosna :)) Pozdrawiam cieplutko,Edyta:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne wiosenne aranżacje.
    pozdrowionka przesyłam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przesłodko u ciebie. Piękne skorupy i szkła!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wiosna,ach to ty !!!! :))
    Piękne skorupy i lampiony!
    Pozdrawiam wiosennie!

    OdpowiedzUsuń
  6. ale sie ciesze ze juz wiosna:) I na dodatek przywitala nas taka piekna pogoda dzisiaj:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Tak, u mnie tez juz wiosna na calego :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. oj tak czuć już wiosnę ! idzie dużymi krokami ! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. U ciebie tak wiosennie, że wątpię żeby zima miała jeszcze wrócić.Śliczne kolory, i miseczki i tulipany.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Małgosiu miłych wrażeń z filmu, a zdjątka piękne:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gosiu wiosennie u Ciebie :-)
    piękne te kolorowe miseczki :)
    miłego seansu sama jestem ciekawa jak wypadnie film, poproszę później o wrażenia :)
    przyjemnego weekendu buziaki

    OdpowiedzUsuń
  12. Pieknie i wiosnnie , własnie tego nam potrzeba :))
    Udanego weekendu zycze

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie :) jak ja się ciesze z tej wiosny !!! :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Cześć, niezwykle atrakcyjne miejsce, rewelacyjny wpis, doskonale opowiedziany, zapewne nie raz odwiedze twój blog, dlatego że naprawde nadzwyczaj mi się w tym miejscu u Ciebie podoba, salutuję Bożenka :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...