czwartek, sierpnia 27

Odkrycie warte polecenia

Czego dotyczy?
Firmy http://indin.pl/ , która zajmuje się tworzeniem wyjątkowych artykułów, które zadbają o nowoczesny wystrój wnętrz. Za główny cel stawiają  sobie indywidualizację rozwiązań dekoracyjnych. Pokazane na stronie firmy produkty są inspiracją i przykładem ich prac, ale główną atrakcją dla klientów jest zaangażowanie ich w proces twórczy finalnego produktu.
Nasza wyobraźnia i ich wiedza techniczna pozwalają na indywidualne projekty. 
Firma http://indin.pl/ to producent blach z nadrukiem, szyldów reklamowych i grafik wykonanych na blachach. 
Dostępne są dwa rozmiary:
XL rozmiar 28x39
L rozmiar 18x28.
Blachy z ciekawymi i zabawnymi sentencjami są nam doskonale znanym artykułem dekoracyjnym, który znajdziemy w katalogach skandynawskich projektantów wnętrz takich jak Madam Stoltz czy Ib Laursen
Atutem wspomnianej firmy jest jednak indywidualne podejście do klienta i jego gustu. Zamawiając moje blachy zastanawiałam się co na nich umieścić. Początkowo wyszukiwałam pięknych zdjęć na Pinterest, ale potem wycofałam się z tego pomysłu i postanowiłam wykorzystać moje własne zdjęcia, których robienie sprawia mi zawsze wielką przyjemność. 

Na początek wybrałam te dwa zdjęcia, które z powodzeniem wpiszą się we wnętrza mojego domu tego w mieście i tego na wsi.

Każda z Was ma na pewno swoje ulubione ujęcia, fotki , które napawają Was dumą, są kwintesencją Was lub Waszego stylu. 




Warto więc stworzyć niezniszczalną wersję naszych prac, która nie wymaga oprawy.
Takie blachy mogą być idealnym prezentem dla najbliższych, można na nich napisać życzenia , umieścić portret czy sentencję, która pasuje do osobowości właściciela. Można również skorzystać z gotowych prac, prezentowanych na stronie firmy. 
Takie dekoracje mogą być ozdobą pokojów dziecięcych, kuchni, sypialni czy biur.



Na uwagę zasługują również profesjonalna i szybka obsługa, miły kontakt mailowy, doradztwo.
Kolejnym atutem są bardzo przystępne ceny. 
Co sądzicie o tym pomyśle?.
Pozdrawiam Gosia

1 komentarz:

  1. Uwielbiam blachy i kiedyś w mojej kuchni na pewno zawiśnie jedna jak nie dwie takie z napisami, albo z muffinami, albo i z tym i z tym :-) Ściskam serdecznie :-)
    Ps.Twoje są śliczne!!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...