wtorek, grudnia 9

świąteczna czerwień

Tego koloru nie może zabraknąć na święta.
Czerwień występuje delikatnie zaakcentowana poprzez gwiazdy betlejemskie, czy rajskie jabłuszka.
Można też postawić na tekstylia lub ceramikę. Ten kolor pięknie współgra z zielenią czy bielą, znajdziemy go w stroju Mikołaja czy zabawnych skrzatów:-)
Dzisiejsze zdjęcia pokazują jak cudnie prezentują się gwiazdy na tle tak dominującej barwy.
Jak dla mnie jest to jednoznaczna oznaka zbliżających się świąt.










Ceramika i tekstylia od Ib Laursena znajdziecie w sklepie http://redecor.pl/ w atrakcyjnych cenach.
Zapraszam


7 komentarzy:

  1. mam mikro czerwieni na święta, jakoś zawsze tak wychodzi ;)
    tasiemka i poducha są najśliczniejsze:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak, czerwień to kolor świąt. Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  3. czerwony to podstawa i u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak czerwień jest zywiolem i ja rowniez nie wyobrazam sobie tego okresu bez tego koloru Noi gwiazdki, przepiekny zestaw.

    OdpowiedzUsuń
  5. Moje święta chyba już zawsze będą czerwone :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Czerwień i gwiazdki? Like it! Nawet bardzo :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...