niedziela, stycznia 18

Witajcie,
choć to dość pochmurny dzień i zdjęcia nie wychodzą najlepiej, to dziś rano chwyciłam za aparat i pofociłam moje kuchenne zakamarki. 
Mam wrażenie, że jestem w pewnym dekoratorskim zawieszeniu, nie wiem czy już celować w wiosenne klimaty czy nadal tkwić w zimowych. Pogoda iście wiosenna , ale to jeszcze styczeń. Moja dusza i zapał sportowy tęsknią już za wiosną, za tulipanami, narcyzami, stokrotkami, za bieganiem na świeżym powietrzu. Chyba nie rozczaruje mnie brak śniegu w mieście, trzymam kciuki za białym puchem w górach, ale w Łodzi może się taki stan pogodowy utrzymać.

Mam ogromną ochotę na świeże zioła w mojej kuchni, z utęsknieniem czekam na zielony kolor i aromat a póki co kolory ziemi i skandynawskie klimaty.
















W naszym sklepie nadal szaleństwo niskich cen, wiele artykułów na wyczerpaniu. 
Jest co robić: pakowanie i koniec semestru. Jednak za dwa tygodnie zaczynają się ferie a te będą cudownym czasem, mam ciekawe plany i propozycje:-)

zapraszam na wyprzedaż
Miłej niedzieli dziewczyny

7 komentarzy:

  1. Fajna ta twoja kuchnia ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Małgosiu,ja też mam takie "zawieszenie" bo to niby zima ale pogoda nastraja bardziej ku wiośnie i tak nie wiadomo ,w którą stronę podążać z dekoracjami ;p Miałoby się już ochotę na dodatki wiosenne ale to przecież styczeń dopiero ;p
    U mnie jeszcze w kuchni czerwień świateczna,w pokoju szarości z bielą i drobnym czerwonym akcentem :) Jeszcze się wstrzymam ze zmianami :)
    Miłego dnia,choć taki szaro bury.

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy2:21 PM

    Bardzo lubie Twoja kuchnie,urocze zdjęcia. Powiem Ci,że też czekam na trochę zieleni w kuchni,pozdrawiam;))

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne kuchenne dekoracje !!! Do wiosny jeszcze trochę trzeba zaczekać więc takie klimaty są jak najbardziej na miejscu !
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne kuchenne zakamarki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajnie w tej Twojej skandynawskiej kuchni;D Mnie już wiosna tak uderzyła do głowy, że ciężko mi się pogodzić z tym, że własnie u nas śnieg zaczął padać... ehhh. Pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie też jakiś marazm...Już bym chciała wiosnę :) A zdjęcia wyszły bardzo ładnie!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...