piątek, kwietnia 19

Wielka radość i wdzięczność:-)

Dziewczyny bardzo serdecznie dziękuję za liczne wizyty w sklepie i za ciepłe słowa.
Co więcej jestem niezmiernie wdzięczna przesympatycznym czytelniczkom, które  napisały o redecor.pl/ na swoich blogach lub umieściły nasz banerek.Nasza blogowa wzajemna pomoc i życzliwość jest czymś rzadko spotykanym w realnym świecie, dlatego doceniam to i jeszcze raz wielkie dzięki:-))

Pierwsze paczki wysłane.
Mam nadzieję, że sprawią klientkom wiele radości:-)

Dziś porcja kolejnych inspiracji z designerskimi produktami.
Musze Wam powiedzieć, że czuję się jak ryba w wodzie. Jeszcze nigdy w życiu nie miałam tyle pięknych rzeczy w moim domu, i to w takich ilościach:-)))))
oj gdyby tak ściany były z gumy to pewnie wszystko bym poukładała na moich pułeczkach i mebelkach
Oglądam każdą rzecz, by sprawdzić jakość. Czasami zdjęcia z katalogów nie oddają efektu i jakości, dlatego będę Wam prezentowała od czasu do czasu niektóre cudeńka.

Druciane sztućce (wielkie , mają 32cm!!!), które są niezwykle ciekawą ozdobą kuchni. Idealnie komponują się z drucianymi koszami. Ja trzymam je w ceramicznym dzbanku, choć muszę przyznać , że wędrują po całej kuchni.

Czyż nie są urocze???

Moje hortensje , jak na tak dostojne kwiaty przystało, opisałam używając metalowej tablicy od Madam Stoltz.
Do oznaczania ziół polecam również piękny metalowe komplet tabliczek z gotowymi napisami producenta Ib Laursena. W zestawie jest 5dużych tabliczek (16,5cm) i są bardzo porządnie wykonane. (cena za komplet 5 sztuk 25zł)



Moje ziółka rosną zdrowo , ale przede mną etap, którego się nieco obawiam...rozsadzanie. Takie to drobniutkie, cieniutkie, delikatne....



Mamy też  małe koneweczki tablicowe....także ....do wyboru , do koloru.


Na szczęście słońce świeci codziennie i dogrzewam moje roślinki na balkonie, a co!!!! Niech się trochę poopalają:-))) ale potem mają być bujne, zieloniutkie i smaczne.
A  w Biedronce dokupiłam jeszcze rukolę-)))
Dziewczyny jeśli zachęciłam Was do własnej hodowli ziółek to pamiętajcie :
*namoczyć nasiona przed sadzeniem
*zraszać je regularnie
* trzymać pod folią dopóki nie pojawią się zielone listki, które potrzebują tlenu
 Więcej artykułów do ogrodu na stronie SKLEPU

Polecam Wam również białe mini tacki metalowe, które są u nas w dziele ogrodowym (wzorując się na producencie Madam Stoltz),, ale ja wykorzystuję je w kuchni na warzywa , owoce, ciasteczka. Są bardzo praktyczne i niezwykle urocze.
A mi się marzą takie świeżutkie malinki i borówki amerykańskie na tych tackach, albo takie soczyste , słodziutkie czeresienki....jeszcze trochę, co??? wiem, wiem , ale tak mnie coś naszło:-)))

Pozostając w kolorystyce red and white ...piękne tasiemki. Naprawdę nie wiem dlaczego w Polskich pasmanteriach nie ma ładnych tasiemek. Ile ja się naszukałam czegoś ciekawego, a nie ukrywam , ze lubię przewiązać co nieco czymś kolorowym :-)


i wersja B& W

No i jak dla mnie hit!!!!!
25m pięknych bawełnianych tasiemek na mega szpuli o rozmiarze 15 cm!!!! (Ib Laursen)
Cena za metr takich oryginalnych tasiemek wynosi 2,6zł, więc naprawdę warto , bo nie ma szans na takie cuda w Polskich sklepach a zwykłe tasiemki kosztują ok 2 zł za metr. A co najważniejsze po wykorzystaniu tasiemki zostaje Wam ta piękna szpula.
Zostały po 2 szpule z każdego wzoru, więc kto pierwszy ten lepszy.


Zagarnęłam również ten pojemnik cynowy, który jest wiszącą osłonką na kwiaty, ale ja wykorzystałam go w kuchni i salonie.



Życzę słonecznego piątku i uśmiechu...już za parę godzin weekend:-))))
Pozdrawiam Gosia


30 komentarzy:

  1. bardzo energetyczne zdjęcia i super rzeczy zaraz zajrzę do sklepu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Byłam już w sklepiku ... piękne rzeczy :)
    Jeszcze raz gratuluję kochana

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To cieszę się bardzo i zapraszam na zakupy.

      Usuń
  3. zaglądałam właśnie do sklepu, uhuhu :)
    a sztućce to rewelacyjny pomysł i prezentują się świetnie!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Super produkty i fajnie ,że pokazujesz do czego mogą być wykorzystane :)))
    tasiemki cudne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak kręci mnie to, bo naprawdę te rzeczy są super. Jak się je widzi z bliska to aż się oczy błyszczą :-))

      Usuń
  5. Byłam Kochana w ( Twoim? ) sklepie i fakt , fakt - same cudeńka :-) Wszystko by się chciało przygarnąc :-) Oczywiście też polecę to na moim blogu , może ktoś skorzysta ;-) Pozdrawiam ciepło !

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne przedmioty, naprawdę.zastanawiam się nad koszami drucianymi bo są urocze.pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam , jest z czego wybierać...

      Usuń
  7. Oj tak sklepik zasypuje nas pięknościami!
    Jak tylko będę miała parę grosików
    zaraz wybieram się na wirtualne zakupy:)

    Achhhhh i jest stylizacja z moim ulubionym
    serduszkowym wazonikiem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Natalio zatrzymuję ten wazonik dla Ciebie. Daj znać do kiedy go trzymać, bo musi być Twój:-) buziaki

      Usuń
  8. Kochana ja zaraz lece do sklepiku pobuszowac. Jak na razie ogladnelam na pin i wszystko mi sie podoba :))))))
    Zycze powodzenia i tez zamieszcze info na blogu pod ikonka shops.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. och kusisz Małgosiu, kusisz;))
    Jeszcze raz życzę powodzenie;)
    Buziaki;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo , każda życzliwa duszyczka się przyda:-)

      Usuń
  10. Same cudeńka ... oj trzeba zaskórniaki zbierać ;)
    Pozdrawiam serdecznie i mnóstwa klientów życzę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo i zapraszam, słoneczka w weekend życzę:-)

      Usuń
  11. Odwiedziłam oczywiście Twój sklepik i jestem pod ogromnym wrazeniem! wszystko mi się podoba, więc jak już zdecyduję co najbardziej to z pewnością zrobię udane zakupy! Gratuluję odwagi, pomysłu i zycze sukcesu:-)
    Fajnie widzieć, że jednak można spełniać marzenia i to wychodzi! Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
  12. Gosiu, piekne inspiracje. Gratuluje serdecznie sklepu, bedzie robil furore, jestem tego pewna!

    Pozdrawiam serdecznie

    Dagi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Dagi i baw się dobrze w Polsce, oby słoneczko i ciepełko pozwoliło Ci miło spędzić czas, buziaki

      Usuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziękuję za zaproszenie. W sklepiku byłam i kilka rzeczy wpadło mi w oko.
    Pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne i niepowtarzalne rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
  16. Dziękuję za zaproszenie, odwiedziłam sklepik i zachorowałam ;) Szczególnie wpadły mi w oko szklane pudełka ... Pozdrawiam i namawiam do wypróbowania przepisu ! - M.

    OdpowiedzUsuń
  17. widelczyki mnie oczarowały rewelacja ... same cudnosci prezentujesz .. pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  18. Piszę posta i pędzę do sklepiku, śliczne rzeczy, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ali dziękuję za złożenie zamówienie, lecę pakować Twoją paczuszkę:-)

      Usuń
  19. Trafiłam do sklepu dzięki Ali :)) i nie żałuję , cuda i cudeńka , będę zaglądać na bloga i do sklepiku napewno:))))))) a te duuuże sztućce są rewelacyjne :))

    zapraszam też do siebie w wolnej chwili http://m-lenat.blogspot.com

    Pozdrawiam serdecznie :)******

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczne rzeczy w sklepiku! Będę zaglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Super u Ciebie:)) pedze obejrzec butik;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...