niedziela, grudnia 29

Chwilo trwaj:-)


Witajcie.
Czy Wam też jest tak dobrze??
Ja czerpię garściami z dni wolnych. Długie poranki w łóżku z książką, gazetką lub katalogami. Do tego coś słodkiego, bo mobilizujemy się, aby wszystko zjeść:-) Nie będziemy wyrzucać jedzenia. Sporo słodkości powędrowało do znajomych reszta osładza nam kolejne dni.
Dziś po południu było pierwsze podejście do wyprzedaży. Byłam z moimi facetami, więc nie kupiłam nic dla siebie, ale jutro jadę sama i mam już spisaną listę moich "must have". Mam w planach nowe jeansy, czarne kozaki, nową piżamkę z Etam  i kilka innych drobiazgów.
Ostatnio wygrałam candy. Udało się po raz pierwszy. Organizatorem była autorka tego bloga http://sandrynka.blogspot.com/.
A nagrodą te oto poszewki. Fajnie się wpisały w skandynawski klimat naszej sypialni. Dzięki Sandrynko:-)


Mając trochę czasu wolnego i możliwość pobuszowania w sieci wpadł mi do głowy pewien pomysł, który w krótkim czasie udało mi się zrealizować. Inspiracją były zdjęcia z Pinterest.





A to moja wersja....
Nie trzeba niszczyć ściany, wbijać gwoździ...wystarczy washi tape lub (tak jak w moim przypadku) biały papier samoprzylepny i kawałki papieru w dowolne wzory. Można powycinać je z gazet lub katalogów. Za pomocą papieru samoprzylepnego mocujemy zdjęcia i naklejamy skrawki z wzorkiem.
Ściana przy balkonie powoli zapełnia się cytatami, które mnie wyrażają i fotkami, które mnie inspirują. Polecam. Bardzo fajna zabawa i interesujący efekt.
I jak Wam się podoba moja mood wall???

naczynia w gwiazdki i pled do kupienia TU

Miłego wieczoru. Gosia

13 komentarzy:

  1. Gratuluję wygranej, poszewki doskonale wpisują się w klimat sypialni ! Pomysł na aranżację ściany świetny :) PS - ja też leniuchuję , ile się da, bo od czwartku wracam do pracy :/ Pozdrawiam - M.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tylko chwilami leniuchuję bo muszę chodzić do pracy :-(. I ja skusiłam się żeby iść i coś sobie kupić okazyjnie. Dwa błyszczące sweterki :-). A co nie można czasem zabłysnać ? :-).Poduszki świetne.

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy9:15 PM

    Gratuluje wygranej,fajnie pasuja do sypialni:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Co to znaczy mieć zdolne raczki:)życzę Ci Madziu,żeby Cię głowa bolała od pomysłów,a Twoje zdolne rączki Ci mdlały z przepracowania i oczywiści,żeby nas oczy bolały od podziwiania Twoich realizacji:),dużo miłości i dobra dookoła:)
    w etamie tez planuję polowanie,może jutro się napotkamy:)kto wie..

    OdpowiedzUsuń
  5. To prawda, że zakupy z mężczyznami są zwykle mało owocne:) Ja jutro tez zamierzam uprawiać shopping- uwielbiam wyprzedaże:)))
    Pomysł z karteczkami super! Prosty zabieg, a efekt świetny:)
    uściski!

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj, opycham się jedzonkiem , aż pęknę , hi hi hi . Fajne podusie wygrałaś, wpasowały się w klimat sypialni idealnie, :):):)

    OdpowiedzUsuń
  7. my dziś kończymy świąteczne jedzonko :))))
    owocnych zakupów i koniecznie się nimi pochwal :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Takich chwil w kolejnym roku życzę ci jak najwięcej:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Udanych zakupów :-)
    Bardo fajny kącik z tymi naklejkami :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. trzymam kciuki za zakupy:)))) i z okazji korzystając już dziś życze samych wspaniałosci i spełnienia marzen w 2014:))))

    OdpowiedzUsuń
  11. Anonimowy4:14 PM

    Mam nadzieje, ze zakupy sie udaly :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Podstawki świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajny pomysł z tą ścianką, a poszewki cudne, skandynawskie na maxa ;) też chcę...
    Pozdrówki

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...