wtorek, grudnia 3

Simple DIY

PRZEGLĄDAJĄC BLOGI JUŻ DAWNO WPADŁA MI W OKO DEKORACJA W POSTACI DESKI OBKLEJONEJ WASHE TAPE LUB OZDOBIONEJ TASIEMKAMI. PROSTY I EKOLOGICZNY SPOSÓB NA URUCHOMIENIE NASZEJ WYOBRAŹNI WNĘTRZARSKIEJ.



POTRZEBNE SĄ:
DESKA
FARBA DO DREWNA
TASIEMKA NP TA
PINEZKI
SZYSZKI Z MODRZEWIA

.... I DOWOLNE OZDOBY NAWIĄZUJĄCE DO ŚWIĄT BOŻEGO NARODZENIA
JA UDEKOROWAŁAM MOJĄ CHOINKĘ ŁOSIAMI I SZYSZKAMI. MYŚLĘ, ŻE W TYM PRZYPADKU IM MNIEJ TYM LEPIEJ.


TA DEKORACJA ŚWIETNIE PREZENTUJE SIĘ W MOJEJ BIAŁEJ SYPIALNI W STYLU SKANDYNAWSKIM. CO O NIEJ SĄDZICIE???

POLECAMY RÓŻNORODNE TASIEMKI, KTÓRE MOŻNA WYKORZYSTAĆ DO ŚWIĄTECZNYCH DEKORACJI.

Tasiemki do kupienia TU.
Pozdrawiam cieplutko i wciąż czekam na śnieżek.
Moc pozdrowień , Gosia:-)

22 komentarze:

  1. bardzo fajnie to wyszło:)

    ps. zapraszam na moje świąteczne candy:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolejny raz potwierdza się, że to co najpiękniejsze i najbardziej zachwyca,jest jednocześnie najprostsze lub w zasięgu naszej ręki:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny pomysł :) Muszę zapamiętać

    OdpowiedzUsuń
  4. prosto i efektownie:) super!

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny pomysł i super dekoracja ,masz rację , akurat w tym wypadku im mniej tym lepiej:) super!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Prosta ale efektowna dekoracja a ile daje możliwości twórczych. Pozdrawiam.
    Ps. U mnie też śniegu brak.

    OdpowiedzUsuń
  7. wow jaki prosty ale mega efektowny pomysł :) i pewnie praca przy tym bardzo przyjemna :) zdecydowanie zgodne zgapienia:))
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  8. jak super ta deseczka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jaka śliczna. Super pomysł. Wcześniej nigdzie go nie widziałam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Super!!! Ja sobie dziś zrobiłam takie małe paczuszki-prezenciki jak pod twoją choinką :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Superrr:) pomysł bardzo mi się podoba:) Pozdrawiam serdecznie!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam tasiemki,więc chętnie zajrzę:)A Twoja dekoracja jest piękna!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Anonimowy5:53 PM

    Bardzo fajny pomysł,ale ja lubie tasiemki;))

    OdpowiedzUsuń
  14. świetne to :) właśnie miałam to sobie w poprzedni weekend poczynić, tylko nie mogłam zmusić lubego, coby mnie zawiózł do sklepu :P bo ze mnie niestety samochodowa noga ;) ale może w ten weekend się uda:)
    miłego wieczoru i zapraszam na moje świąteczne candy :):):)
    Magda

    OdpowiedzUsuń
  15. Proste, a jakie efektowne! Gratuluję pomysłu, bomba!

    OdpowiedzUsuń
  16. Super pomysł Małgosiu! Wygląda świetnie, choć ja bym z łośków zrezygnowała, żeby było jeszcze prościej :-) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  17. Gosiu ta choineczka jest genialna!!!!!:) bardzo ładnie wyszło:)

    OdpowiedzUsuń
  18. ja również czekam na śnieżek :)))
    ciekawa dekoracja :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczna choineczka! Chyba podkradnę Twój pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Prosta i fajna ta Twoja dekoracja. Te główki reniferków dopełniają efekt, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...