wtorek, listopada 4

tidebuy shopping


 Dziś kilka słów i zdjęć o zakupach. 
Kilka tygodni temu pisałam o .....

 tidebuy


Odkryłam tam kilka fajnych ciuchów w atrakcyjnych cenach. 
Ja zdecydowałam się na:

 Splendid One Shoulder Zipper Handbag

  Więcej torebek w obniżonych cenach znajdziecie TU


   Suave Assorted Colors Long Sleeves Chiffon Flowers Print Blouse
 Kołnierzyk i mankiety wykonane są z delikatnej skóry, zapewne w wersji eko:-) 
Guziki ukryte, co bardzo lubię :-)) 
Bluzeczka prezentuje się naprawdę elegancko.

 Kolejny zakup to...
New Arrival Korean Style Leopard V-Neckline Long Sleeve Chiffon Ladys Blouse New Arrival Korean Style Leopard V-Neckline Long Sleeve Chiffon Ladys Blouse


I kolejna delikatna bluzka, która nosze do swetrów i do żakietów. Bałam się o jakość tkaniny i wykonanie, ale wszystko jest ok.

Nie wszystkie artykuły na tidebuy są w moim guście i nie wszystkie ceny są atrakcyjne , ale warto poszperać here.
Przesyłka wędrowała około 10 dni. Nie było żadnych problemów. Rozmiarówka jest zgodna z tą europejską, można ją porównać z tą , którą znajdziecie w Zarze.
Więcej fotek znajdziecie na moim INSTAGRAMIE

ZAPRASZAM DO PODGLĄDANIA A NAWET ŚLEDZENIA.
GOSIA

3 komentarze:

  1. świetne zakupy poczyniłaś!

    ps. pozdrawiam i zapraszam na moje sówkowe candy:)

    OdpowiedzUsuń
  2. te bluzeczki są świetne! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczności! Nie ma to jak udane zakupy :))
    Miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...