sobota, grudnia 22

Konfitura pomarańczowa…idealna na święta




Idealna …to fakt…dlatego , że
* to sezon na cytrusy i są one w bardzo przystępnych cenach

*to okres przeziębień a tu tyle witaminy c!!!!

*to idealna rzecz na kruche ciasteczka, świeże bułeczki

*to jest tak pyszne, że można wyjadać prosto ze słoika

No i można to wręczyć jako podarek dla najbliższych!!!!!

Przepisu nie podaję bo sama korzystałam z tych dostępnych w necie.

Jedyne co trzeba mieć to…dużo czasu…bo to bardzo czasochłonna zabawa.
Robiłam pierwszy raz ….smakuje znakomicie…!!!
To efekt pierwszej partii…..ale jutro robię kolejną, bo ta jak widzicie słoiczki  już przygotowane do wręczenia dla najbliższych.

10 komentarzy:

  1. Wygląda przepysznie! Na świateczne śniadanko w sam raz:)

    OdpowiedzUsuń
  2. No narobiłaś mi smaka i nie tylko Ty, coraz więcej tego smakołyka na blogach. Po powrocie ze świąt muszę chyba spróbować.
    Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  3. Haha moja mama też takie prezenty też w tym roku przygotowała, tylko ze skórki pomarańczowej :) Super! Wesołych!

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy10:20 AM

    Oj, te wszystkie Twoje pomysły tak zarażają, że obawiam się jak dam radę przygotować święta. Małgosiu zainspirowałaś mnie konfiturę pomarańczową. Oczywiście popędziłam do sklepu, zakupiłam torbę owoców, wykonałam i ... część niestety nie doczekała już świąt. Jest tak pyszna... zimowa... po prostu rozpieszcza podniebienie. Ale jeden słoiczek w ukryciu czeka na wigilijne śniadanie z chrupiącą bułeczką i kubkiem gorącego kakao. A po świętach wykonam drugą porcję przetworów.
    B.Z.

    OdpowiedzUsuń
  5. Radosnych, zdrowych i spokojnych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  6. Witaj
    Konfitura mniam juz wiem ze smakowalaby mi wysmienicie, musze dokladniej przygladnac sie przepisom na to.

    Pytalas u mnie o grafiki na etykietach, czesciowo to stempelki a czesc sama stworzylam, jakbys chciala to podesle na maila ale za jakis czas bo nie mam swojego laptopa przy sobie,daj znac na @ atena.opiela@o2.pl

    pozdrawiam swiatecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Wygląda przepysznie, zapakowałaś ją obłędnie;)
    Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny prezent! Ja też myślałam o konfiturze, ale zabrakło czasu i może trochę chęci, ale następnym razem tylko prezenty domowej roboty. Mam już dość snucia się po sklepach w poszukiwaniu odpowiednich prezentów ;)
    Zapisuję się do obserwatorów!
    marta

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie jadłam, nie próbowałam a smaku jestem bardzo ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  10. musi być pycha i jeszcze takie ładne słoiczki!!!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...