czwartek, grudnia 20

Pakowanie z pomysłem:-)



Tegoroczne święta są dla mnie wyjątkowe…a właściwie przygotowania do nich.
Po raz pierwszy …i pewnie po raz ostatni…mam dużo czasu i mogę spokojnie i planowo zająć się świąteczną krzątaniną. Nawet nie wiecie ile mi to daje radości. 
Za kilka dni położymy nasze podarunki pod choinką, więc czas najwyższy, aby je odpowiednio zapakować. Ponieważ  korzystam z tego cudownego okresu na maksa ,chcę dopiąć wszystko na ostatni guzik i włożyć we wszystko jak najwięcej serca ..w końcu robię to dla osób, które są dla mnie najważniejsze  .... dlatego nawet papier pakowny przygotowałem samodzielnie. 
Oto efekty:




1.       Prezent zawijamy w czarny duży brystol a następnie białą grubą kredką malujemy dowolne wzory
2
.
    Szary papier do pakowania ozdabiamy dowolnymi stemplami…ja nie miałam takowych, ale sobie poradziłam:  wzięłam foremki do ciasteczek i tą grubszą stronę , którą dociskamy ręką, malowałam farbką i stemplowałam na całego 


3.      
Folię ( która zostawiłam po rozpakowaniu jakiejś paczki) zostawiłam, bo wiedziałam , że pewnie kiedyś ją wykorzystam …no i proszę jak znalazł.
 Sznureczek z IKEI i etykietki, których pełno w internecie….mam ich kilka w swoim zbiorze, jak chcecie to piszcie… powysyłam Wam.

A Wy już popakowałyście podarki…moja przyjaciółka TAK. Wysłała mi fotki ze swoich dokonań …cudne. Pozdrawiam Cię   G…..


Wysyłajcie zdjęcia z zapakowanymi prezentami, może opublikujemy je w jednym wspólnym poście …będzie to niezastąpione źródło inspiracji.
A tu link do strony z ciekawymi pomysłami na to jak zapakować prezenty
A tu znajdziecie gotowe do druku małe torebeczki do pakowania
http://www.flickr.com/photos/ohsoglam/4537222777/in/photostream/

P.S. Bardzo się cieszę, że mój blog ogląda mnóstwo osób…ponad 2 tysiące odsłon w 3 tygodnie jest dla mnie naprawdę dużym osiągnięciem. Wszystkim bardzo dziękuję a „zaglądające osoby” proszę , choć o krótkie komentarze…będzie mi bardzo miło.

Miłego dnia Gosia

Dziś wieczorem zapakowałam kolejne prezenty...niestety jest za ciemno na robienie zdjęć ..jutro postaram się umieścić kolejne:-)

something more...

 To tyle....życzę miłego pakowania:-)

13 komentarzy:

  1. Świetne, inspirujace pomysły na pakowanie prezentów:) Ja juz swoje co prawda zapakowałam, ale kilka patentów zapamiętuję:))
    buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  2. pieknie! Genalny pomysl :-)
    Czy moge prosic o te gotowe karteczki? tez chce takie!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. kokaardkaa@gmail.com :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ciekawy pomysł. u mnie w tym roku też będzie szary papier, ale w zrobionych ręcznie torebkach(dwie pokazywałam na swoim blogu). pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnóstwo prezentów! I do tego, jak ładnie zapakowane!
    pozdrawiam
    marta

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie zapakowane, o ilości nie wspomnę;)
    Dla mnie najlepsze zapakowanie to w papier szary obwiązany biłam sznureczkiem...uwielbiam;)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja dostałam tę świeczkę w kształcie serduszka. Ona też została własnoręcznie zrobiona! Zdolniacha z Ciebie! Świetny pomysł z takim pakowaniem prezentów.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne pomysły na pakowanie prezentów, a i pomysł na stemple z foremek -oryginalny

    OdpowiedzUsuń
  12. Gosiu, bardzo ładnie:-) Szkoda, że dziś się nie zobaczyłyśmy, ale zostałam w łóżku...:-( Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie wyglądają prezenciki;) Widać że z miłością były pakowane;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...