poniedziałek, grudnia 3


Witajcie po raz drugi:-)
Nawiązując do poprzedniego wpisu muszę przyznać , że trudno mi było dopatrzeć się w woskowym odlewie czegoś co nawiązywałoby do bloga. Jednak musiałam trochę nagiąć rzeczywistość , aby nie zrezygnować z mojego końcoworocznego przedsięwzięcia.:-)
Jak w każdy sobotni poranek , upiekłam "coś do kawki". Ciasteczka są według przepisu Mimi, który znajdziecie  tu http://bomimi.decostyl.pl/2011/01/27/mimis-cookies/ . Pomysłodawczyni tych pyszności jest naprawde niezwykłą kobietą, jak całe rzesze blogowiczek, które raczą nas swoimi inspiracjami.
Ten czas przed świętami jest szczególnie obfity w pomysły i cudne zdjęcia. W najbliższym czasie zaprezentuję Wam moje

Do następnego razu dziewczyny!!!


A oto kolaż z moimi fotkami.




8 komentarzy:

  1. No nareszcie! Witamy w blogowym świecie!
    Ciacha też mam zamiar piec:-))i też z przepisu Mimi:-)
    Buziaki i czekam na nowe posty!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Ola, liczę na wsparcie, porady i inspiracje.

      Usuń
  2. A ja...nadal będę Was podglądać! Fajnie jest mieć takie kreatywne koleżanki.

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja się cały czas zastanawiam kim jest tajemnicze ziarenko maku???

    OdpowiedzUsuń
  4. faktycznie niezła zagadka... ziarenko kochane ujawnij się :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ciekawe dekoracje, w moim klimacie...
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. wyglądają ślicznie:) też kiedyś je piekłam - wyszły bardzo smakowicie:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...