czwartek, stycznia 31

Wyniki candy i obiecane ciekawostki

WYNIKI CANDY

Dziś losowanie......wyboru szczęśliwej osoby dokonał mój syn:-)


Moje prezenciki wysyłam???!!!
     Agnieszce - autorce blogu "Pod niebem Alaski "
Agniesia bardzo Ci gratuluję i czekam na podanie adresu do wysyłki.
Obiecałam, że podzielę się z Wami poradami wyczytanymi w Weranda Country.
Oto one....
1.Dbając o kwiaty domowe można je podlewać wodą po gotowaniu ziemniaków ( ale nie soloną), wodą po gotowaniu jajek...tylko wystudźcie!!!Dostarczamy w ten sposób wapnia, soli mineralnych. Można też podsypać fusy z kawy bogate w azot , potas, magnes, miedź

2. Storczyki lubią golnąć wodę z piwkiem!!!!! Wiedziałyście o tym?

3. Od mleka kwiaty mają bardziej zielone liście!!!! Dobrze, że  nie bledną:-)

4. Drożdze zmieszane z wodą to gwarancja pięknego kwiatostananu

5.Skórka od banana ma więcej zastosowań niż sam banan. Używamy ją do: złagodzenia swędzenia skóry, gojenia ran, czyszczenia butów skórzanych, sreber. Wooow..banan dobry na wszystko:-)

6. Coraz starsze już ziemniaki będą smakowały lepiej jeśli do gotowania dodamy odrobinę cukru lub mleka.

7. Sok z czarnej porzeczki z sokiem z liści aloesu postawi na nogi najbardziej wyczerpanych.
Nie wiem jak Wy, ale ja byłam zaskoczona niektórymi poradami, uczymy się całe życie:-)

A teraz kilka migawek z domu i moje nowe nabytki.

Ceramiczny pojemnik na jajeczka zakupiony w  BRW. Mają tam całkiem fajne dodatki  i ładną ceramikę.

Stojak na jajka, który ja wykorzystuję w dowolny sposób. Mam w głowie kilka fajnych pomysłów. Zastanawiam się tylko, czy go przemalować , czy zostawić z tym rysunkiem????????????????? Pojemnik kupiony w TKMAXX


Pozostańmy w ciepłych, beżowych odcieniach.



Trzymajcie się ciepło i pamiętajcie o czapkach i szalikach

Bardzo dziękuję za liczne odwiedziny i cieszę się z rosnącego grona moich obserwatorów. Życzę dużo ciepła i słoneczka. Gosia


17 komentarzy:

  1. gratuluję zwyciężczyni...i dzięki za porady...pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję Agnieszce!!! Tobie Małgosiu dziękuję za zabawę...porady faktycznie niektóre niebywałe!!! ciekawe jak to się ma do praktyczności...;)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  3. dziekuję za zabawę Gartuluje Zwyciężczyni :)
    porady fajne na pewno skorzystam
    pozdrawiam
    AG

    OdpowiedzUsuń
  4. Lalala ale mi humor poprawiłaś!!! Dziękuję Ci Kochana, a raczej szczęśliwej rączce Twojego synka ;) Już nie mogę się doczekać prezencików od Ciebie u siebie! Na pewno będą miały swoją specjalną odsłonę na blogu :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gratulacje Agnieszko. Czekam na adres i paczuszka leci do Ciebie. Pozdrawiam i cieszę się , że ten dzień jest dla Ciebie miły dzięki MNIE

      Usuń
  5. Gosiu dziękuję za zabawę:) śliczne fotki i to na jajeczka mi się podoba:)))
    gratulacje dla zwyciężczyni:)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  6. Przydatne rady. W domu mam kilka storczyków będę się musiała z nimi piwkiem podzielić ;))
    domeknapolanie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam na moim blogu, ciekawe jaką markę im zaproponujesz? o tym nie pisali w gazetce:-) pozdrowionka

      Usuń
  7. gratuluje zwyciezcy fajne te pojemniczki na jajka pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajne, fajne i ceny też jeden 5 zł , drugi 8zł:-) buziaki

      Usuń
  8. Anonimowy7:06 PM

    Brawo dla Agnieshki!!! Przyznam, że tyyyle lat już przeżyłam, ale z Twoich podpowiedzi z chęcią skorzystam. Dotychczas wiedziałam, że storczyki należy podlewać przegotowaną wodą, o temperaturze pokojowej raz w tygodniu. I to działa, bo kwitną pięknie.
    A teraz z niecierpliwością czekam na Twoje Walentynkowe pomysły, jestem pewna, że czymś super nas zaskoczysz! b.z.

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj szykuję mnóstwo fajnych rzeczy, za parę dni opublikuję to , abyście zdążyły się przygotować...

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne porady. Zakupy też udane. Taka ładna kolorystyka.

    OdpowiedzUsuń
  11. gratulacje dla zwyciężczyni.
    dziękuję za porady, o bardzo wielu nie miałam pojęcia.
    A nowych nabytków zazdraszczam

    OdpowiedzUsuń
  12. Porady bardzo dobra rzecz! Półeczka śliczna, ale ja bym przemalowała, obrazek troszkę "gryzie się" ze ślicznymi krówkami. Szkoda, że TKMAXX u mnie nie ma:(.
    Pozdrawiam cieplutko, mam nadzieję,że tym razem się komentarz opublikuje:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jakie cudeńka:-)
    A porady są niesamowite! Piwko? Cos takiego!

    OdpowiedzUsuń
  14. Porady super. Stojak na jaja, już wcześniej u Ciebie widziałam i podobał mi się. Czy malować ? Pasuje do tych pojemników z krówkami, chyba nie. A jak się znudzą w takiej odsłonie, zawsze można pomalować. pozdrawiam, dzięki za uczestnictwo w zabawie, hej

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...